Friday, September 7, 2018

bukit keluang atau kuala kelawang  


 aku amat tertarik tentang stroktur batu batang tepi pantai ini yang namanya aku sudah lupa sama sekali di negeri mana letaknya pantai ini,,,,rasa2nya sebelam pantai timur, terangganu atau pahang


 rupa bentuk batunya bagaikan dibuat dalam sebuah acuan ianya tersusun indah tapi sebenarnya ia terjadi begitu disebabkan ombak laut yang menghampas ke batu tersebut barangkali,,,


 yang pastinya ke-4 4 pemuda ini aku menganggap kempulan samseng di situ, ini kerana aku memberi salam pun mereka tk jawab, tanya tentang batu tersebut pun mereka buat2 tak tahu sahaja bahkan aku memintak izin utk bergambar bersama mereka, itu juga tidah dijawab, tapi peliknya demo tak membantah bila aku membetul kaki kemera utk aku bergambar dng mereka,,,akhirnta aku tinggalkam mereka yang x mahu bertegur sapa itu dengan persoalan, mengapa mereka tidak mahu bercakap dengan aku,,,?

No comments:

Post a Comment