Friday, September 7, 2018

23 tahun lalu aku berhenti seketika utk melihat peta perjalanan ke laluan tanjung gemuk, taman negeri endau rompin dan terus ke mersing, tapi aku gagal untuk sampai ke mersing


 ada tiga tempat lagi yang aku ingin pergi ketika itu, iaitu, tasik bera, tanjung tuan dan kukup selain daripada mersing.

  Tanjung Tuan sebenarnya aku sempat sampai tapi aku tidap dapat untuk naik rumah api aku sekadar mengelilingi sahaja rumah api tersebut olek kerana wakut itu hari sudah hampir senja


 aku sekadar merancang  tapi allah yang menentukan segala2nya. aku akur barpun aku amat terkilan untuk melihat suasana tasik bera yang mungkin tidak seindah mana tapi ianya tetap tersemat dalam hati sejak aku mula mengenali menganai apa itu  ilmu alam puluhan tahun lalu.

No comments:

Post a Comment